mata pena lebey tajam dari mata pisau?

Btol ke mata pena lebey tajam dr mata pisau btol ke?hmmm aku slama ni x brape nk amek tau sgt menda2 ni..tp setelah ape yg jd kt tempt keje aku bru aku tau..N slama ni ape yg aku bace ni hanyalah mainan c penulis mata pena tersebut.dan btol la sebabkn mata pena ni la leh menjatuhkn sesorang,sesebuah organisasi dan mcm2 lagi. Sejarah pon da tunjuk disebabkn mata pena ni lah(media) P.Ramlee telah jatuh terduduk..hasil2 nukilan mereka2 ini la yg menjatuhkn P.Ramlee..
 Kdg2 aku x phm ape yg diaorg dpt dgn menjatuhkn org?dpt adiah berupa wang tunai rm8juta kah?hamper barangan Avon kah?pelik2..tp kita ni sebagai rakyat n aku sendri sebagai rakyat Malaysia ni nk buktikn bahwa yg aku ni x mudah kena tipu dgn mereka2 ini..Jadi apa yg dah jadi ni kena amek iktibar & kita yg ada otak ni kena la pk menggunakn otak dan jgn mudah sgt nk terima berita ni mentah..bak kata louqe butterfingers(aku lg suka butterfingers dr monolouqe..sori louqe) jgn terima bende2 dr lua ni dgn begitu mudah..kaji dulu...pikir dulu..jadi sama2 la kita renungkn..N sori iada gamba untuk d upload..aku maseh merangkak g dlm dunia blog ni. 

No comments:

Post a Comment