30 april yg best

  30 April 2011 satu tarikh yg pasti happening bg aku dgn dak2  kt tempt keje aku..hahahah ye la aritu ade game futsal lwn antara department (time ni la kitaorg dpt berkumpol ramai2) kalu x masing2 keje je kalu jumpe pon kat kedai mkn je.Dan bg aku matlamat utama acara sukan di adakn di tempt keje aku ni dah berjaya la selain beriadah,menjana kesehatan diri serta berkumpul ramai2.Time ni la baru leh duduk same2 lepak same kutok2 hahaha!! Dan pastinya time ni la pangai membe2 yg da kawen(nak2 yg x bwk bini) mula la nk buat pangai merapu hahaha maklumla ada bini kena kontrol macho x leh buat pangai bdk2.
  lepas je men futsal kitaorg pakat ramai2 g lepak makan kt giant Tampoi dgn niat nk karok..hahaha aku ni sebenornye x minat sgt nk karok2 ni maklum la sore mmg x sedap tp disebabkn lynkn kawan2 aku join gak la..perghh!!! aku ingt yg lepak mkn tu semua just nk lepak2 je rupa2nya semua join karok!!yes!! time ni la aku nk tgk membe2 yg x pnh nyanyi akan terpaksa nyanyi..Gila tempah bilek tok 10 org yg join mak oit!!! lebey 20 org kahkhakha dah mcm konsert je lepas je nyanyi diaorg tepok tgn.mmg sporting abeh diaorg sampi kwn aku c anthony robert pon bedal nyanyi lagu nash.paling x leh handle ada sorang membe aku ni sudah nynyi lagu aishah!!! Janji manis mu!!! hahahah mmg x boleh blah la bile laki nynyi lagu pempuan pastu suare garau..
  Ape pon korang semua mmg happening la..arap pasni leh la lepak2 lagi mcm ni bkn apa..kdg2 kita keje je pon x lepak2 pon bosan gak..mcm bdk2 baru pon x join lepak susah gak pasal x kenal time2 ni la nk kenal..kalu ada awek2 lagi bagus hahahahah ape pon aku selitkn sket gambo time futsal..nyesal x bwk camera time karok..ah!!!  tarikh ni jugak speedlite aku lingkop.huhuhu
bergaya sebelum berpeluh

Team final

Kami gumbira


pemanang utama dpt bola je

Naib johan

  

1 comment:

  1. ...could be and definitely the hillarious event among us for the year 2011.. hahaha :))
    thanks guyz for being so sporting,supporting for spending time together.
    expected...and finally published. Thanks Kemal for sticked it here...

    ReplyDelete