Kawan....

   Kawan...ape yg aku tau kawan ni ade time kita susah,time senang time saket,time sedey,time gumbira,time berak(tu gaywan namanya)hahah...tp sebenarnya aku salah..kawan ni besor erti die..ade kawan time senang,kawan time susah & macam2 g..ade kawan yg buruk kelaku die,ade kawan yg menjaja cerita kwn2 yg len(gosip2 la tu) ade kwn2 baik sbb memerlukan sesuatu dr kwn die..bg aku tu semua kawan..ape pon buruk baek perangai kwn2 korang,korang kena sedar diaorgla kawan korang..so kita sebagai manusia biasa ni kena la trima baek buruk kwn kita..pendek ceta layankn je..so korang ni tergolong antara kawan yg mane?so nilai sendri...
   bile dah rapat dia akan jadi sahabat x kire la kwn korang tu baik ke buruk perangai die pasal bg aku sahabat ni x kn jd mcm kita nak mcm kapel.. xperlu declare.kita ada otak leh pk "ohh dia ni bagus..suke tlg aku time aku susah"so kt situ terjadinya persahabatan..jadi ada perbezaan kt situ antara kawan dgn sahabat..mcm aku ni suke berkawan dgn ramai org suke kenal2 kawan baru walupon aku ni pemalu sket..maklumla aku ni berbintang Libra(xde kaetan).
  Ha x lupa gak ade gak kawan yg x leh pakai ajor kite buat itu ini ajak merempit ajak mencuri tu semua kwn yg x leh pakai walopun aku dulu pnh merempit secara sambilan hahahah ape pon tu semua kwn2 aku gak..dlm byk kwn2 kita pasti ada yg kita x suke ada yg kita benci tgk muka pon meluat..Bagi tu semua pelengkap hidup sebagai kawan..takan kita nk ada kawan baek2 best je ye tak?kena ade gak kawan2 yg x best..bile jumpe kwn2 yg x best ni mesti korang just senyum je kan pastu ade je alasan nk blah hahahah mcm aku x tau aku pon pnh buat..hahaha
  Jadi tu semua rencah hidop yg perlu kita lalui yg perlu kita ngadap ari2 kalu jumpe ari2 la..so ape pon bersabar lah dlm berkawan ni...terima seadanya kwn korang walaumcmmana skali pon pangai die..tu semua pelangkap hidop kite..same gak mcm awek@bini kalu pangai awek@bini burok pon kena trima pangai die gak..so berkawan tu bia ramai bg aku la kalu org len aku x tau pasal idop ade kwn ni best!! sgt best!!!so aku ni ramai kawan yg best..walopun ade yg x best tp yg x best tu pon kawan2 aku gak...ape pon sape2 kawan aku,bg aku korang mmg best..suzuki best pon x best mcm korang!! Terima Kaseh kawan!!! 
Add caption


antara kwn2 aku sori yg xde gambo korang kwn aku gak heheh
  

No comments:

Post a Comment